Tävlingar

Här är lite tävlingar som jag ska till :) Syns vi där?

16/4 - Eriksmåla Ridklubb (redan anmäld L:C och L:C) LOKAL
30/4 - Hultsfredsbygdens Ridklubb (L:C & L:C) LOKAL
14/5 - Högsby Ridklubb LOKAL
29/5 - Nybro Ridklubb (tror jag börjar hoppa L:B här men är inte säker) LOKAL


Det är några som är inplanerade just nu. Det är svårt att bestämma tävlingar längre än såhär för jag vet inte hur pass mycket vi har hunnit att hitta varandra men om det går bra dessa tävlingar så börjar jag med L:B igen och sen troligtvis börjar jag att hoppa regionalt till sommaren om allt vill mig väl. Hoppas hoppas!

Är grymt taggad att se hur långt vi kan komma, och hur mycket vi kan hitta varandra. Vill tävla helst nu! :D


Favorit i repris (ska ta nya inom kort)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0