Uppfödare?

För ett tag sedan så satt jag och tittade runt lite om min ponny Minolas bakgrund. Ville se om jag kunde få tag i hennes uppfödare och prata lite om hur hon var som föl och om hon kunde skicka lite bilder och berätta om hennes föräldrar för hon har en jättefin stam! Så detta skulle vara kul tyckte jag så jag kollade runt lite och efter mycket letande så fick jag fram Minolas uppfödares hemsida så jag skickar mail till henne och jag fick faktiskt svar! :D

Såhär skrev hon:
Jättekul att ni älskar denna häst. Av alla araber jag haft så är hennes föräldrar Wojtek och Minette de som stått mig närmast. Enormt personliga och väldigt gosiga. Minette har nu hamnat i Offerdal hos en tjej som heter Moa Swedenmark och Wojtek vet jag inte om han är kvar i Klimpfjäll.

Skicka gärna bilder på henne.


Ingela Brändström



Minola, precis nyfödd!                Minola 14 år gammal!


Minolas mamma Minette!            Minolas pappa Wojtek!


Kommentarer
Postat av: donkan

kommer wojtek från polen?

min kusin heter Wojtek, och han är polsk.. jag själv är ju från polen men iaf.. har för mig att Wojtek är ett polskt namn.. :)

2011-05-21 @ 14:46:46
URL: http://onlydomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0