Visste ni detta?!

Om mig:
- Att jag är född i Visby och kan prata gotländska?
- Att jag tänker alldeles för mycket?
- Att jag är livrädd för getingar?
- Att jag har ridit sen jag var 3 år?
- Att jag nästan aldrig ger upp?
- Att min bästa årstid är sommaren?
- Att alla mina riktiga vänner slutar på bokstaven A?
- Att jag jämt är negativ mot mig själv?
- Att jag spelar innebandy utöver hästarna?



Om Padde:
- Att han blir lätt stressad och stark när man rider honom?
- Att han är livrädd för plastpåsar!?
- Att han beter sig som en liten bebis i trotsåldern i boxen?
- Att han bara kan explodera från 0 till 100 på knappa sekunden?
- Att han blev importerad till Sverige när han var 6 år? (han fyller 13 i år)
- Att han har panik sålts för han har varit omöjlig att rida på?
- Att han har varit med och vunnit Div 1 för hässleholm?
- Att han är världens mysigaste ponny? (enligt mig)
- Att han skiftar färg? (på sommaren är han brun och på vintern är han grå)


Om Minola:
- Att hon lätt kan bli tjurig när man rider?
- Att hon är väldigt försiktig när det gäller människor? (hon litar inte på många)
- Att hon inte tycker om när man spänner sadelgjorden?
- Att hon är dammallergiker?
- Att hon har en jättefin stamtavla?
- Att hela hennes stamtavla är från Polen?
- Att hon älskar när man pysslar med henne?
- Att hon verkligen kan förstå mig, vad jag än vill?
- Att hon är en riktigt klok häst? ( hon anpassar sig väldigt bra)
- Att hon var brun när hon var liten?



Kommentarer
Postat av: Lajsa'

Elliot, vi vet att du är LIVRÄDD för getingar ..

kommer du ihåg? ;D <3

2011-03-18 @ 14:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0