4/5-11 - en alldeles underbar dag!

När jag satt i skolan och hade precis ätit upp min "goda" soppa så ringer mamma och säger att veterinären kommer idag vid 12-1 tiden och frågar om jag kan åka hem och hjälpa till. Jag blev upplockad utav mamma och åkte hem med en stor klump i magen som jag förvisso har haft under en väldigt lång period.

Vi började med att springa på rakt spår och sedan gick vi över till longeringen. Paddington var verkligen på topphumör och var ruskigt pigg så han sprang på så fint och bra. Sen tillbaka till rakt spår igen för att sedan utföra böjprov (vilket jag var mest nervös för) men icke sa nicke, han var klockren!

Så nu mina damer och herrar så är Paddington min - på riktigt!
ÄNTLIGEN!


MIN fina lilla kille <3


Kommentarer
Postat av: Emma

åh vad kul =)

2011-05-04 @ 14:37:37
Postat av: louise

åh,vad kul elin :DDD ♥

2011-05-04 @ 21:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0