6/5-11

Dagens ridpass var ett lätt och inte så krävande heller. Det enda jag bad Padde om idag var bjudningen framåt med ett jämt stöd i munnen. Har inte så mycket mer att säga om detta passet faktiskt. Skrittade fram och av väldigt länge och jag är nöjd med honom. Tänkte ta med mig kameran ut men lyckades inte hitta mitt minneskort (a) Men filmkameran följde med, får se om jag lägger upp ett videoinlägg som jag spelade in idag, haha!

Så länge får ni en gammal bild på en charmig ponny


Kan även passa på att tala om en rolig sak. Som ni kanske vet så är Padde väldigt glad i vatten, inte bara att dricka då utan även bada i det. Så idag satte vi ut ett gammalt badkar istället för att ha tunnor och vem var först i tror ni? Paddington såklart! Först var han en aning "rädd" för det men när han såg att det var vatten i och att jag höll i vattenslangen så blev han galet busig! Han slängde med huvudet upp och ner och runt och ja allt som man kan tänka sig. Han lyckades att skvätta ner både mig och sig själv. Jag stod och skrattade åt honom så länge, han är duktig på mycket (enligt han själv ;)

Kommentarer
Postat av: donkan

naw, såfin bild! :D

säger det en än gång, din blogg är underbar!

2011-05-07 @ 09:50:39
URL: http://onlydomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0