Angående bloggsvar!

Nu förstår jag varför några av er inte kunde se mitt bloggsvar. Sajten låg nämnligen nere ett tag under helgen för att de har bytt domän och har uppdaterats. Det ser annorlunda ut men det är jättelätt! Jag ska visa er hur ni ska göra med bilder nedan så ni kan fråga mig saker om vad som helst eller bara skriva lite vad ni tycker om bloggen och så vidare :)


Såhär ser det ut i menyraden!


Där trycker ni så kommer ni fram till detta:

Sen gör ni såhär:


Sen är din fråga ställd och väntar på att bli godkänd och besvarad.
Det är snabbt och enkelt att använda. En superbra funktion att komma närmare bloggaren/bloggerskan. Man kan ställa frågor som "hej vad gör du?" eller aa ni förstår, vad som helst egentligen. Ni får snabbt och enkelt svar så fort jag bara kan! Ni kan även tipsa om bloggar som jag kan läsa osv... vad ni än kan komma på så kan ni skriva det där!

Vill ni med ha chansen att få en sån här i din blogg?
Var då med i min tävling där jag lottar ut två bloggsvar!
Kom till tävlingen HÄR

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ffrt nt den :( /donkan

2011-05-30 @ 14:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0