Äntligen tillbaka!

Som ni märkte så kunde jag inte uppdatera igår som så många också hade problem med. Tråkigt då jag hade ett gäng bra inlägg och just nu när bloggen går så bra. Men vad gör det med lite fler inlägg idag istället? hoppas ni inte blir sura på mig då det är blogg.se som strular. Blev jättearg igår för jag ville verkligen uppdatera er men men.

Igår fick jag i allafall in en superfin "idolbild", det lättade upp stämningen något enormt och jag blev jätteglad!
Bilden kommer ifrån denna söta läsare
Att det kan finnas såhär fina läsare där ute!

dock heter hon ju Minola

Kommentarer
Postat av: donkan

OJ! haha, så dumt av mig xD jag satt faktiskt och grubbla över det.. så gick jag in på din blogg för att säkerhets kolla o endån fick jag fel xD ja.. ibland undrar jag hur det är med mitt minne! :P

2011-05-09 @ 14:13:12
URL: http://onlydomi.blogg.se/
Postat av: Jakoblotte

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-06-13 @ 10:32:26
URL: http://jakoblotte.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0