Buenos noches

Nu tänkte jag gå och gosa ner mig i min säng för att i morgon ska jag följa med och heja på bätteropp i div 1. För närvarande så ligger vi 4:a inför sista omgången som går i Kalmar i morgon. Heja oss eller Hajmat som vi säger ;)

Tack för alla besökare idag, verkligen kul att komma över 100 unika och en hel sida full med kommentarer. Tog en stund att få in bilderna (därför är jag uppe just nu) men är grymt trött. Min lillasyster "råkade" ju väcka mig idag vid halv 10. Jaja, idag har det varit en av de bästa dagarna på länge, faktiskt den bästa sen jag åkte från Fredrika.

Den här låten beskriver min dag idag och dessutom är den grymt bra!


Dagens bästa citat:
"Oroa dig inte om människor pratar "bakom ryggen", det betyder bara att du är ett steg före dem och att de står exakt i rätt riktning att kyssa din röv!"


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: donkan

HAHHA, den där var bra! xD

2011-05-08 @ 10:07:35
URL: http://onlydomi.blogg.se/
Postat av: Emma

hajmat nu :D

2011-05-08 @ 11:20:45
URL: http://ponniemuppisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0