Dagens planer

Först måste jag bara säga en sak till er läsare... Igår var jag allmänt nere och kände mig ensam men när jag då tittade in på bloggen så blev jag verkligen glad. Tänk att det finns så många underbara personer där ute. Ni vet att jag blir fruktansvärt glad av ert stöd. Jag uppskattar er till tusen procent ska ni veta. Bara en kommentar gör mig glad och jag läser dem om och om igen. TACK för ert stöd! <3


Då till dagens planering. Idag är det onsdag och idag kommer Johanna hem till mig och har lektion vilket alltid är lika underbart och givande. Padde och jag har jobbat på läxan ganska mycket och snart sitter det helt får vi hoppas. Ska verkligen bli kul att rida för henne igen, hon är grym! Hon vet precis hur man ska ta Padde och vad man ska göra. Det är inte många som verkligen förstår hur mycket slit jag lagt ner på den ponnyn eller hur svår han verkligen är men det gör hon och hon tar även hänsyn till detta. Så mer update om det senare

Tyvärr hinner jag inte rida Minola idag då men hon ska bli gosad med och som vanligt så får hon medicinen. Men jag kanske kan ta lite kort på henne då det verkar vara uppskattat!

Sen tänkte jag fråga om ni vill se bilder eller film från dagens Johanna träning? Isåfall ska jag försöka fixa detta!

Lite update om tävlingen om bloggsvar: Det måste vara mer än 10 som är med för att jag ska lotta ut bloggsvaren. Så kom igen nu!

Och sen får ni inte glömma min andra tävling! :)

Snart blir det lite nytt på bloggen så ni får hålla utkik!


det är helt stört vad jag älskar denna bilden och hästen!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ja jag vill jättegärna se film så mkt roligare :D och på dej med när du rider lektion^^

2011-05-25 @ 10:27:33
Postat av: linnéa <33

ja,vore jättekul om du la ut video då jag nästan pracis börjat följa din blogg :)

2011-05-25 @ 16:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0