Dagens ridpass

Trotsade min huvudvärk och gick ut och red Padde idag eftersom han fick vila igår och det är tävling i helgen så var tvungen trots sprängande huvudvärk. Red dressyr på banan och egentligen var det inte tänkt att jag skulle rida länge men passet sträckte sig upp till en timme lite drygt. Han var så fin och då är han så rolig att hålla på med så då glömmer jag lätt av tiden men det gör egentligen ingenting. Är jättenöjd med honom, han är så fräsch just nu i kroppen och i steget och bjudningen. Red i en låg form eftersom massören tycker det då han är lite spänd i halsmuskeln. Min lilla kille! :D

Tog tyvärr inte med kameran ut så blev inga nya bilder idag tyvärr. Får se när jag hinner med att fota lite eller om någon har tid att fota oss. Vill ha mer dressyrbilder, det är alltid kul och nyttigt!

Så länge får ni en riktigt gammal bild på oss från i höstas.

favorit i repris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0