Dave

Jag ber så mycket om ursäkt för min sena uppdatering men jag blev kvar i stallet ett bra tag längre än vad jag trodde. Och jag kom inte hem förren vid klockan halv 6 så ja ni kanske förstår...

Men iaf bättre sent än aldrig så nu kör vi!
Jag tycker ni är jätteduktiga på att gissa er till saker. Antingen är det ni som är grymma eller så är det jag som gör för lätta saker, haha! Alla som gissade, gissade alldeles rätt. Det är nämnligen så att mamma var och hämtade en ny ponny till min lillasyster Johanna. Han var jättefin faktiskt och han har blivit Paddes nya spring.kompis i hagen.
Här är en bild från idag när Johanna red honom för första gången.


Vinnaren av länkningen är denna läsare!

Kommentarer
Postat av: donkan

har du två lillasystrar? du har en liiiten som har den där söta schettisen, denna systern har jag aldrig hört talas om xD

2011-05-12 @ 17:05:38
URL: http://onlydomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0