En liten idé som slog mig..

När jag var ute i stallet idag så tänkte jag även på en ganska grym sak. Det är att på lördag ska jag ju tävla regionalt för första gången. För er bloggläsare som inte ser mig där kanske vill följa mig via bloggen? Alltså att jag tar med datorn och uppdaterar er på plats? Tex: Nu sitter jag i bilen med mamma på väg till tävlingen... Nu har jag precis gått banan och den var si och så.

Skulle ni tycka att det vore kul? Att under en dag få följa mig och få nya bilder på plats? :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaaaaaa!!!!!!!!!! /donkan :)

2011-06-01 @ 07:07:21
Postat av: linnéa <33

jaaa! :) det hade varit jättekul :)

2011-06-02 @ 08:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0