Filmerna från tävlingen!

Nu har jag äntligen internet igen så jag kan uppdatera! Kul att så många följer mig trots dålig uppdatering.
Här är filmerna från helgen, är fortfarande lycklig över att jag klarade av att ta steget och gå upp i höjderna. Nervositeten har släppt lite men ni ska veta att jag var rädd och nervös när jag gick banan men tillslut tog viljan över nervositeten och det gick mer än bra!

L:C

Sparade ljudet för att om ni lyssnar noga så är det två tjejer som står bredvid mamma och bara öser beröm över Padde. Lyssna när Padde drar till tredje hindret då är det en som säger " åh vilken gullig galopp, kolla vilken söt lite ponny" haha såååå söta! Undrar om de läser bloggen? ;) We like you girls!

L:B

Tar helt och hållet på mig stoppet. Båda var trötta av värmen då vi inte alls är vana att solen ligger på så mycket men jag tycker att vi gör det bra. Padde är i hindrerna men jag tror som sagt att han var lite seg i benen. Mina ben var som spagetti efter tredje hindret så jag var döslut till sista hindret. Skönt att vi kom över 1m gränsen, nu känns det lite bättre att kunna anmäla sig till Börjes cup i början av juli som är en regional cup.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är nt padde en d-ponny? :O

2011-05-17 @ 18:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0