Finner inga ord


Anna om Videoblogg:
Jag måste bara säga en sak Elin... Jag tycker att du tar hand om dina hästar såå bra och du skriver moget och väldigt intressant. Älskar verkligen din blogg och jag läser den flera gånger varje dag. Mycket bättre än storbloggarna... du gör ett fantastiskt jobb. Och sättet du möter läsarna på är helt underbart. Du är min förebild! YOU ROCK GIRL! KRAM ANNA! <3


Svar: Jag finner inga ord för hur glad jag verkligen blir av detta! Blev nästan lite tårögd faktiskt, det kom så plötsligt. Det bästa som finns med att blogga är att mötas utav sådana här trevliga och underbara läsare. KRAM tillbaka på dig, fina och underbara du! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0