Fredagen den 13:e

Jag hatar verkligen denna dagen alltså, tidigare år har det alltid hänt något. Tänkte ta och berätta några minnen jag har sedan tidigare år.

"Ett innebandy minne jag har är när vi skulle åka och spela match, fredagen den 13:e. För det första körde vi fel och hamnade någon helt annanstans så ja vi blev sena. Väl där hade min tränare glömt matchstället så vi fick spela i ett gammalt sunkigt ställ. Våran målvakt hade glömt sina knäskydd så hon fick vira papper runt hela knäna. Vi förlorade matchen (första matchen vi förlorade den säsongen!). Sen körde vi fel väg hem igen. Snacka om pinsamt!"

"Ett hästminne jag kommer ihåg fredagen den 13:e är när vi hade vår nordsvensk Donner så red min storasyster tillsammans med en kompis på honom. När de kommer tillbaka från uteritten så ser Jennie (min storasyster) en grävling som håller på att jaga hennes katt. Snacka om att hon blev rädd!"

Det är vad jag kommer ihåg ifrån denna otursdag, fredagen den 13:e!

Har ni några minnen ifrån något hemskt, läskigt eller pinsamt som har hänt er under fredagen den 13:e ?
Släng dit en kommentar och berätta gärna! :D

Kommentarer
Postat av: donkan

jo, jag kommer ihåg ngt år att först åkte vi till en ishall, (med skolan) och då körde ngn över mina händer (med skridsko på :O) aj... sen gick jag till affären, så mötte jag två supersöta killar som log mot mig, så bara trillar jag, snubblade på en jävla trottoar kant :O haha :( och det var den dagen vi fick reda på att min kanin var dödssjuk :'( men han överlevda med 10% ! :D

2011-05-13 @ 15:29:26
URL: http://onlydomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0