Fucking Perfect!

Vet inte hur jag ska börja detta men...... jag är så totally grymt underbart GLAD! :D

Paddington och jag var felfria i båda klasserna idag! Han var riktigt jäkla fin faktiskt. Jag kunde reglera honom som jag ville, kunde lägga honom rätt på hinder MEN jag kunde inte komma ihåg banan! Jag hoppade fel hinder i 1m klassen men fick hoppa vidare ändå då det var klubbhoppning. Så det kommer att stå 0-ute i resultatet men på hinder var vi helt felfria! Jag kanske borde gå en liten kurs om hur man kommer ihåg banan? Jag menar det var samma bana i 90 och 1m men ändå hoppar jag fel? Men efter hinder nummer 8 så var jag så fruktansvärt lycklig. Denna nolla betydde så mycket för mig, den gav mig självförtroende och det lär behövas inför den regionala premiären.

Om ni kollar på filmen, ser ni att Padde helt av sig självt börjar att gasa efter hinder nummer 8? alltså sista i grunden. Jag börjar fundera på om han räknar hindrerna? För han tänder på som en tok i omhoppningen, haha!
Vi vann båda klasserna iaf! ;)


Kanske inte världens mest snygga runda men det är vår bästa runda hittils! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0