God morgon sötisar!

Idag är en sån där varm sommardag igen och det är bara så underbart härligt. Ännu bättre är att det bara är 22 dagar kvar i skolan innan skolavslutningen och att vi knappt har något att göra i skolan nu. Paddington blir bara finare och finare. Minola mår redan bättre av medicinen. Hoppträning i morgon och tävling på lördag. Ja, mitt liv rullar på väldigt bra nu faktiskt! I Love It! :D

Ni är ganska roliga faktiskt om jag får säga det själv. Ni tittar och läser min blogg och ni är ganska många nu men det är bara några få som kommenterar, haha! Som om ni inte hade några synpunkter, typ men jaja. Kommentarer uppskattas ALLTID.

Nu ska jag kila iväg till min första lektion. Ni får ha en bra dag så hörs vi mer sen (under lektionen, haha)

Här är en nästintill live bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0