Hej alla glada läsare! :D

Idag tänkte jag köra på en läsar-dag! Det är en sak som jag själv kommit på eller jag har inte sett det någonstans innan! Hoppas ni är lika taggade på detta som jag, ska bli grymt kul att se vad ni vill att jag ska skriva om.

Det går till såhär!
Ni skriver bara i en kommentar här till detta inlägget om vad ni vill läsa om och så kommer jag skriva ett inlägg om just era önskemål! Så kom igen nu mina fina läsare, ge mig idéer och inspiration. Ni vet om att min blogg inte är liten men ändå inte jättestor så ni kan vara med och påverka denna blogg och detta är en ypperlig chans för er! kom igen nu och visa att ni är intresserade och vill att jag ska uppdatera bra! :D


Detta ska bli spännande! Hoppas ni har roliga idéer! :D

Kram Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske kan göra så att du väljer veckans blogg?

man anmäler sig på söndagen i en kommentar så läser du alla bloggar i en vecka, så väljer du en av dom :D

2011-05-18 @ 15:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0