Hjärnspöken

Ibland förstår ni bloggläsare att vissa dagar i mitt liv känns helt upp och ner, till och med väldigt värdelösa. Där mina tankar bara går runt och runt. Känns som om att det finns vissa hjärnspöken i mitt huvud som bara trycker ner mig. Detta är verkligen inte kul och jag vet verkligen inte varför det känns såhär. Attans att denna dag skulle komma just nu då jag behöver självförtroende som tusan till nästa helg. Idag är en sån där dag då jag behöver allt stöd jag kan få för att klara av dagen. Jag vill bara slippa detta tänkande men hur ska jag göra för att ta mig ur det? Jag har ingen aning hur jag ska göra för detta är inget jag kan styra. Jag känner mig bara så meningslös, så otroligt dålig osv..

Jag överanalyserar allting alldeles för mycket och det leder alltid till detta. Tårar som är helt meningslösa men ibland är det skönt att falla till botten, slå sig hårt och komma tillbaka igen. Jag vill bara vara en glad Elin hela tiden men ingen dör felfri. Varför händer detta just mig? Varför kan inte jag ha sånt sjukt bra självförtroende? Jag känner mig så ensam, som om jag vore den enda i världen som existerade. Som om ingen bryr sig ett skit om mig, så känns det. Varför känner jag mig såhär när jag vet innerst inne att det inte är såhär?

Jag blir bara så trött på mig själv. Ett tips till er är att inte skaffa er hjärnspöken som tänker alldeles för mycket.

Det är ni som får mig att ta nya andetag <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

känner mig också så ibland.. jag brukar äta glass, eller ngt gott.. och faktiskt så hjälper det ;P hahahha <3 /donkan

2011-05-29 @ 17:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0