Hööks

Hej bloggen. Blev tyvärr sen update idag igen men som jag nämnt tidigare så är jag verkligen i behov utav nya ridbyxor så efter skolan idag så åkte jag, mamma och Amandha till Kalmar. Visste redan vilka byxor jag ville ha så jag tog och provade dem. Älskade dem från första ögonkastet, var verkligen jättesköna och snygga! Måste även säga att jag tycker att personalen där inne är fantastisk, de är supersnälla och hjälper mer än gärna.

Jag förstår faktiskt inte att många folk tycker illa om hööks affärerna bara för att de härmar andra märken. Men jag tycker att det är bra. För tänk de som aldrig har råd att köpa de dyra märkesschabraken eller andra "härmade" produkter. Detta är bra för dem och jag tycker inte att det är fula schabrak heller. Jag älskar hööks schabrak, de finns massvis med snygga set och jag tycker att kvalitén är godkänd. Hööks får hiss av mig!

Som ni kanske har förstått så är det dessa byxor som jag har köpt:


Sen köpte jag även en flughuva nu när insekterna börjar komma fram så är det mer än behövligt.

Kommentarer
Postat av: donkan

dösnygga! dreggel

2011-05-13 @ 15:14:09
URL: http://onlydomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0