I tankarna på Elin

God morgon bloggen!
Igår var en sån där härlig dag både i och utanför bloggen. Som ni vet blev Paddington besiktad och gick igenom så nu väntar vi bara på avtalet sen är han min -på riktigt. Känns väldigt bra faktiskt! Sen igår var det verkligen jättekul att blogga då läsarantalet höjdes en aning vilket alltid är lika kul! + att det är många som lämnar kommentarer, mer sånt!

Igår kände jag mig inte helt frisk så då fick båda pållarna vila men det har de inte dött av. Idag är tankarna att Padde ska hopptränas i Bätteropp som varje torsdag. Minola vet jag inte riktigt då vi ska hämta ut medicinen till henne snart. Men men det är sånt som kommer att märkas. Jag ska i alla fall ta in henne och borsta och gosa (sånt som vi är bäst på ;)

Nu börjar min första lektion så nu måste jag kila men jag lägger nog upp något inlägg då och då. Älskar att blogga som ni kanske märker av den braiga uppdateringen? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0