Inför lördag

Nu har startlistorna kommit ut till tävlingen i Högsby i helgen. Äntligen är jag nöjd med mina startnummer! Ser lovande ut än så länge, hoppas av hela mitt hjärta att det går bra idag på hoppträningen och att Padde fortsätter att sköta sig i det tempot som jag vill. Ska verkligen öva på att lägga han rätt på hinder!

Såhär ser startlistorna ut, ganska bra va? :D
Första klassen!

Vet inte varför den blev så suddig men aja, ni ser iaf ;)

Andra klassen!


Jag älskar att antingen starta långt upp eller långt ner. Jag tycker inte om att vara på mitten. Fördelen med att vara först är att om man får till en bra omhoppningstid så sätter man de andra ryttarna under press och då kan de lätt få något nedslag. Fördelen med att starta långt ner är att man har god tid att värma upp och behöver inte stressa. Dessutom har man sett några rida och om de har bra tid eller inte osv.. om man ska rida på säkerhet eller satsa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0