Kalmar travet

Det blev en riktig flopp för min del. Trodde det skulle vara roligare och så men det slutade med att jag var hungrig och stod och frös dvs inte så jättelyckat. Men jag blev imponerad av hästarna som sprang. Fytusan vilket fint steg de har egentligen.. Men annars så var det mest för små barn. Typ hoppborg, ponnyridning och kasta hästsko. Men min lillebror tyckte att det var kul iaf :)

Nu sitter jag hemma hos min pappa och har inga bilder eller någonting på denna datorn så det kommer inte bli någon mer uppdatering idag. I morgon ska jag på bluesen med två tuffa brudar så ingen bra update under dagen där heller. hoppas ni har överseende med detta!

MÅSTE FRÅGA!
Hur många kan se min "bloggsvarsruta"?! Måste ha hjälp med det annars så kommentera om du ser den eller inte, TACK!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag ser den :)

2011-05-27 @ 21:25:54
Postat av: Anonym

kan du nt byta design? haha, konstig fråga.. men hade varit jättekul med ny design! :D /donkan

2011-05-27 @ 21:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0