Kalmar

Mamma och jag tar oss en sväng till Kalmar nu. Sitter i bilen med datorn i knät bara för att jag ska kunna uppdatera er och svara på frågestunden, haha! Idag har jag beställt ett par ******** så det känns skönt nu! Kan ni gissa vad det var? ;) Kommer hem om ca 3 dagar. Sedan väntar jag på ett annat paket med med massor av fina saker. Ska bli spännande att få hem det och prova på Padde! :D

Nu ska vi in till Cheval hästsport (har aldrig varit där inne) sedan ska vi till hööks och köpa ett tävlingsset till sara som hon ska ha på Teddie i morgon på klubbhoppningen. Han kommer bli så söt! Bild kommer senare.

Kramar i massor till er!

Kommentarer
Postat av: donkan

hmmmm.. kanske benskydd? ahhahahah xD

hur blir det med veckans blogg? :D:D:D:D

2011-05-20 @ 16:53:35
URL: http://onlydomi.blogg.se/
Postat av: Filippa

Vita ridbyxor? :)

2011-05-20 @ 19:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0