Kommentarer

Varför är kommentarer så viktiga för mig?
Det är nämnligen så att jag tycker om att höra kritik, vad som är bra och dåligt. vad jag kan förbättra och göra bättre. Detta är även som en slags bekräftelse att ni verkligen läser allt i mina inlägg. Dessutom är det kul att höra er synpunkt på olika saker för jag tycker att det är kul att ni tar del utav min blogg och detta är definitivt ett bra sätt att göra det på. Ni kan påverka så mycket. När jag kommer hem från skolan och loggar in så är det alltid lika kul för mig om det är mycket kommentarer som jag kan bearbeta mig ifrån så bloggen blir bättre. Jag känner lite att varför ska jag lägga så mycket tid på att blogga (som jag faktiskt gör!!) om inte ni ens kan ta er ca 2 minuter att skriva en kommentar? För ni måste ju ha synpunkter på saker, ingen är neutral. Det är kul att föra en diskussion med er och höra era åsikter. Jag lägger som sagt ner timmar på detta, ni behöver bara lägga några minuter.

Jag försöker att uppskatta era kommentarer så mycket jag kan, jag svarar på allt och det vet ni.


så ska det se ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0