"Liten" inköpslista!

När jag var ute i stallet kom jag på en massor med saker jag måste inhandla

* Nya tyglar, mina är för långa och de är dessutom inte speciellt sköna.
* Nya stigläder för just nu har jag två olika, skitfult verkligen!
* Spray färg till mina stigbyglar som ska färgas som ni vet
* Flugspray
* Kyllera (till meetingen i sommar)
* Benlindor (inget måste men vill ha ett 4-pack till)
* Nya vita ridbyxor som jag är i behov utav då mitt lilla missöde på tävlingen, HAHA!
* Nya ridstövlar!

Vill ha saker
* Det turkosa nya scapa schabraket
* Turkosa boots
* Nytt träns, börjar bli trött på mitt pullarträns alltså att bara ha det, vill ha ett "vanligt" att variera med


Kanske ska köra på Ove Sundbergs bortförklaring när jag är och handlar med mamma. När man står och betalar och ska ta fram plånboken så säger jag " AJAJAJ!! The plånkan is at home!" HAHA! Nej men detta blir dyrt och bra, haha (: Får ta och spara till en sak i taget

Kommentarer
Postat av: Anders Larsson

Hej!

Läste någonstans att du använt Klimche är i stort behov av en bra hästchiroprakter har tidagare använt

Klimche men trodde att han slutat.

Min fråga är kan du hjälpa mig med hans telefonnummer?Tacksam om du vill mejla eller ringa mej på [email protected] eller 0703372000.

Tack på förhand!

Anders

2011-05-18 @ 10:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0