Liten kort presentation

Eftersom jag har fått så många nya läsare så tänkte jag faktiskt göra en liten presentation om vem jag är och sådär.

Elin Ljunggren heter då jag och jag fyller 17 år i år. Jag studerar på mönsteråsgymnasiet till undersköterska. Jag bor ungefär 5 mil norr om Kalmar i en liten håla som heter Mönsterås. Min familj och jag bor utanför själva köpingen alltså på landet med egen gård och stall. Som ni kanske har märkt så har jag två egna hästar. Minola och Paddington heter dem och dem skriver jag mestadels om här i bloggen. Utöver det har vi några hästar till som är mina systrars.


Paddington är en valack född -98 Import Irland. Jag tävlar hoppning med honom på lokal nivå just nu men siktar högre och i sommar är tanken att komma ut på regionala tävlingar och cuper. Vi har fått en bra början tillsammans och hoppas på att kunna utvecklas mer ihop med varandra.


Minola är ett sto född -96. Minola är ett arabiskt fullblod med toppstam! Har tävlat i hoppning med henne men just nu är siktet på att bara ha kul med varandra, kanske starta någon enstaka tävling. Ni kan läsa mer om vår resa i bloggen.

undrar ni mer är det bara till att kommentera för jag svarar alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0