Livet leker

Nu är det inte långt kvar till skolavslutningen. Inte heller långt kvar till min debut på regional nivå. Inte så värst lång tid tills meetinget i Tingsryd. I juli kommer Fredrika och stannar hela juli ut. Vädret är riktigt varmt och skönt med klarblå himmel. Igår fick jag besked om att jag fått sommarjobbet jag sökte. Ni är duktiga på att kommentera på bloggen igen och det gör det hundra gånger roligare att skriva och uppdatera mer. På lördag ska Padde och jag hoppa på klubbhoppningen 90cm&100cm. Ska även passa på att duscha honom då han tycker att det är de bästa som finns. Minola och Padde springer till mig i hagen så fort de ser mig. Paddington och jag busar och har så sjukt kul ihop. Nu kan jag säga att Paddington är min dvs i min ägo. Vi är bättre än någonsin förr. Två riktigt bra ridpass i veckan. Vårat mål är inte så långt bort. Jag fyller snart 17 år och snart ska jag börja övningsköra. Jag har världens bästa pojkvän och för er som inte visste det så har vi varit ihop i snart 2 år och 5 månader.

Denna listan kunde blivit längre. Mitt liv kan omöjligt bli bättre!
Mitt liv leker som aldrig innan. Är så lycklig och som sagt just nu svävar jag på rosa små moln. underbart! :D


En liten påminnelse bara! Klockan 12 idag är der för sent att ställa frågor så har ni någon mer fråga så är det bara att köra på! :)

det är verkligen kul när ni är engagerade! Stor kram till er underbara läsare! :D

åh vad jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0