Lyckorus!

När jag idag ropade på Padde som stod längst bort i hela hagen så trodde inte jag att han skulle komma. Men han tittade på mig, slutade äta och sprang till mig - det har aldrig hänt innan! I stallet var han allmänt gosig och stod stilla när jag hämtade sadeln och tränset. Stod och gosade jättelänge idag med min Padde. Känns så underbart att kunna säga min Paddington, bara känslan av att han är ett brev på posten bort från att vara i min ägo är helt underbar!

Igår fick Padde vila då jag spenderade hela dagen hos min underbara vän Amandha och Stina-Louise. Därför min dåliga uppdatering men nu kör vi igen!

Idag red jag och Padde ut en sväng på kvällen. Sommarkänslor i luften, det luktade sommar och allt är grönt här uppe i skogen nu. Paddington var rysligt fin idag. Han ökade när jag bad honom, han stannade upp när jag ville och jag flyttade även honom i sidorna då han ibland blir så spänd i galoppen att han blir stum i sidorna men idag lyssnade han kanon! Känns så bra att vi nu har blivit ett team efter nästan ett helt år av blod, svett och tårar. Det har verkligen varit så. Så många tårar och ångestfulla dagar till dagar som denna, känns ibland så som att jag är över molnen.

Fick ett sånt där lyckorus i kroppen idag när jag var ute och red. Tänk hur långt vi egentligen har tagit oss. Är så himla glad att just jag har fått chansen att äga en sån här helt fantastisk ponny! Känns så overkligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0