Marknad och ridning

Äntligen har vårmarknaden kommit till stan så jag ska ner dit med min lillasyster och handla lite eller iaf titta lite. Eftersom det är ett underbart väder så går vi ner dit och sen ska jag hem och rida min lilla pärla. Jag är på ett strålande humör idag vill jag lova och lite är tack vare er! Mina gulliga läsare som bara blir fler och fler, det betyder och är riktigt kul. Hoppas ni vet om hur mycket jag tycker om er, speciellt ni som kommenterar positiva saker och ni som vågar dela med er av eran åsikt när jag lägger upp åsiktsinlägg och så vidare. Skulle kunna prata eller skriva om detta hur länge som helst men nu börjar jag bli lite tjatig, haha!

Blir ett dressyrpass på Padde idag tror jag eller så tar vi och rider ut så han får springa och sträcka ut sig lite!
Vädret är så lovely så tror nog mest på det sistnämnda :)

Sen ikväll blir det mer bloggning, vi hörs då!

Så länge kan ni ju försöka att klura ut vilken häst jag rider på bilden, den som gissar rätt först får en länkning!
en ledtråd: min första ponny
Ni hittar svaret någonstans i bloggen och denna ponny kommer det ett inlägg om senare ikväll.

OBS: datumet på bilden stämmer INTE

Kommentarer
Postat av: Anna

Detta har inget med inlägget att göra men jag tänkte fråga om man får skicka idolbilder till dig och vart skickar man då? (a)

2011-05-07 @ 11:02:16
Postat av: Sofie

Kan det vara ditt gamla gotlandsruss Börjes Salming? :p (stavningen blev nog inte rätt :S )

2011-05-07 @ 13:11:20
URL: http://hectorrebell.bloggplatsen.se
Postat av: donkan

undrar samma sak som ngn ovan.. får man skicka in "idolbilder"? och en sak till.. får jag länka till din blogg, liksom typ tipsa om din blogg och skriva lite vad jag tycker om den och så? på min blogg då :)

2011-05-07 @ 13:47:08
URL: http://onlydomi.blogg.se/
Postat av: Nathalie C

DET ÄR BÖRJE ^^ Det vet jag :P

2011-05-07 @ 15:49:48
Postat av: Emma

Börje ;)

2011-05-07 @ 17:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0