Min underbara lilla kille

Idag kom vi hem sent ifrån Kalmar, runt halv 8 tiden och jag var inte det minsta pepp på att rida men sen gick jag ut och ropade på Padde och då kom han springandes till mig. Då kunde jag inte riktigt stå emot så jag tog in honom och gick sedan in och satte på mig ridkläder. Han får mig så lycklig, han tar luften ur mig varje dag! Blev en uteritt i det varma vädret. Padde fick galoppera och lattja lite. Vi red även till en äng i slutet och galopperade där. Hoppade även två diken bara för skojs skull och det var så supermysigt.

I morgon ska vi hoppa på klubbhoppningen uppe i Bätteropp. 90cm & 1m . Detta är superbra träning för oss och jag ser fram emot det. Hoppas på att 1m klassen går bra och helst av allt en noll-nolla :D


Ska be mamma filma det så i morgon kan ni vänta er en film!
Ska även fixa filmerna som amandha filmade från igår + alla bilder jag inte fått än så i morgon kan det även bli en bildbomb! Håll utkik ;)


Kommentarer
Postat av: donkan

vrf rider du aldrig minola mer? :(

2011-05-21 @ 09:24:03
URL: http://onlydomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0