Morgon-inlägg

God morgon på er eller ska man säga god förmiddag?
Idag har jag en ganska chill dag i skolan, börjar vid halv 12 och slutar vid tio i 1 och då har jag bara en mattelektion, känns gutt! Anledningen till att jag är uppe såhär tidigt är för att jag släppte ut Padde och Tore och fodrade osv.. Hjälpte även mamma att lasta Persan som tyvärr lämnar oss idag. Vi har bara lånat honom och idag var det dags att lämna hem honom då de ville ha riktigt mycket pengar för honom vilket vi inte är villiga att betala för en häst som inte kan sådär mycket. Men jag kommer att sakna honom jättemycket precis som Johanna (min syster) gör.

Idag är jag på ett mycket bra humör faktiskt. Solen lyser och det är varmt, tummen upp på det! Idag ska även Padde och kanske även Minola ridas vi får se, jag slutar ju tidigt. Sen ska jag hinna blogga , har massor att blogga om, är full av idéer som jag hoppas att ni gillar. Nu ska jag in i duschen och sedan sätta mig på cykeln och cykla ner till skolan, visst är jag duktig? det är ju ändå 6 km dit och 6 km hem ;)

Bara för att jag kommer sakna den lilla efterblivna gulliga ponnyn Persan så får ni en bild på honom.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Persan är alltid min fina gullhäst , saknar han redan :( <3

konstig bild men tack för att du la upp en bild hihi :)

2011-05-06 @ 18:57:31
Postat av: alice

varför han ni lämnat tillbaka honom? Bara undrar för jag hade honom ett tag med :)

2011-05-07 @ 13:36:18
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0