Något jag är riktigt stolt över!

Det är faktiskt min "nya" hoppsits! Innan vågade jag inte ens visa kort från tävlingar eller träningar för jag tyckte att det såg förjävligt ut. Allvarligt så såg de verkligen hemskt ut och jag skäms enda upp till öronen när jag ser dem. Jag har alltid fått höra "sänk hälarna eller lägg bly i dem för de är väldigt mycket efter i språnget". Min hand har också varit riktigt dålig innan likaså min blick. Här är några skräckexempel på hur man INTE ska sitta!



Jag säger bara HERREGUD. jag skäms verkligen MEN det jag vill visa är att ibland stämmer inte allt och ingenting är omöjligt att förändra! Jag har aldrig fått något gratis, jag har alltid fått jobba och nöta bort det dåliga. Det tar tid vill jag lova så ta det lugnt och tänk på vad det är som du ska förändra och försök att i varje ridpass tänka på det och förbättra det.

Såhär ser det ut nu, 3 år senare av massor med jobb!



Jag är verkligen nöjd att kunna titta på de nedersta bilderna. Glad över att allt slit har givit resultat. Glad över att jag inte har gett upp även om det många gånger kändes hopplöst och meningslöst att ens försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0