Ny dag, nya tag

Idag mår jag faktiskt väldigt bra. Tror att det kan ha varit att jag pratade med Fredrika igår i tele. Hon får mig alltid att må bättre! Så idag är jag glad och taggad till tusen!

Igår red jag min fina älsklingponny. Red barbacka en stund på kvällskvisten och det var hur mysigt som helst. Han var supermjuk i båda sidorna och var på hugget hela tiden. Han jobbade med rätt saker och var superlätt att lägga honom i låg form och sedan få upp honom igen. En glad Elin lämnade banan igår vill jag tala om!

Vårat veckoshema ser ut såhär:

Måndag: Dressyr, jobba låg form och mjuk i sidorna
Tisdag: Markarbete med lite cavaletti och kanske lite studs
Onsdag: Dressyr , ganska krävande pass!
Torsdag: Hoppträning!
Fredag: Rida igenom honom på banan och galoppera loss honom på ängen
Lördag: Tävling all day long!
Söndag: Vila eller skritt 20 minuter.

Så ser planerna ut för veckan som det ser ut nu iaf me det kan komma att ändras :)

Jag fullkomligt älskar denna bilden, synd att den är så dålig kvalité men kärleken på bilden går inte att beskriva!




Kommentarer
Postat av: Anonym

fullspäckad vecka ser jag! / donkan

2011-05-30 @ 13:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0