Om det var tvärtom då?

När jag gick in från stallet idag så flög det upp en liten konstig tanke i mitt huvud...

Tänk om Paddington var en människa? Hur skulle han vara då som person? :)
Jag tror att Padde skulle vara den där killen som alla tyckte om. Han skulle vara en kramgo kille men ändå ha glimten i ögat och busa till det någon gång ibland. En kille man skulle ha kul med! Han skulle hitta på saker hela tiden för det värsta han vet är att vara uttråkad. Jag tror också att han skulle sköta sig bra i skolan eftersom han är så lättlärd och tycker om att arbeta!

Hur skulle Minola vara?
Hon skulle vara en pipinett dam som helst av allt skulle bo i ett slott och ha betjänter som serverade henne vart hon än skulle gå. Hon skulle ha många vänner dock inte falska personer för det tycker hon inte om. Det bästa hon vet är att stå i centrum och vara huvudpersonen i allt, lite sådär bitchig men ändå snäll. Väldigt omtänksam och rädd om sina vänner!

Och då till den stora frågan, hur skulle jag vara som häst?
Jag tror att jag skulle vara den där glada hästen som alltid vill hitta på något med min ryttare. Inriktning hoppning då jag tycker det är kul att hoppa. Jag skulle alltid ställa upp på min ryttare och stötta den så gott det går. Skulle alltid ha lite bus på gång men ändå vara lydig och trevlig att jobba med. Alltid öronen framåt och vara positiv till arbete! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0