Planering...

Nu ni bloggläsare händer det mycket! För några minuter sedan så anmälde jag mig till 2 sommarcuper med Paddington + Gemla tävlingen.

Det första meetinget går av stapeln 2,3,4 Juli och den cupen hålls i Tingsryd. Den heter Börjes cup och är en regional tävling. Första dagen ska jag tävla L:B. Andra dagen L:B och sista dagen L:B. Jag har aldrig varit på meeting förr när man har sovit över med hästen någonstans så jag längtar som en liten gris dit! Ska verkligen bli riktigt kul med mina fina lagkamrater med! Mer om detta lite senare när det börjar dra ihop sig..

Det andra meetninget är i Vimmerby den 29,30,31 Juli och är känt under namnet "Lilla gubben cup". Första dagen är en lokaltävling där jag ska tävla L:B. Andra dagen blir det L:B & L:B och sista dagen L:B. De andra dagarna är då regionala som ni ser. Åh vad jag längtar! :D

Sen har vi då tävlingen i Gemla den 5 Juni. Min första regionala tävling någonsin! Är nervös men ändå känns det bara bra på något vis. Vi är äntligen där efter mycket slit!

Så nu mina kära vänner hinner jag inte sitta här mer, nu blir det hårdträning med Paddington!
Ska verkligen bli sjuktligt kul att äntligen komma igång - på riktigt! :D

Hörs mer efter passet!

Förresten, några av er som ska till dessa tävlingar!? Hoppas vi ses där! :D

Kommentarer
Postat av: donkan

oh, vad kul! ska bli spännande att se hur det går! lycka till i förskott .. :P :D!!

2011-05-24 @ 15:19:13
URL: http://onlydomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0