Random prat

Sorry för en mega usel uppdatering idag men jag var/är riktigt trött alltså. I morgon börjar skolan igen och jag sitter här med en ganska sjuk ångest faktiskt... vill verkligen inte. Skulle vilja ha lov på heltid så jag hade kunnat göra annat viktigt som jag vill göra och inte bli tvingad till. Skolan tar upp för mycket tid av mitt liv men nu är det bara 2 år kvar snart sen är jag fri - resten av mitt liv! Längtar tills den dagen då jag tar studenten.

Det är inte så att jag inte klarar av skolan för det gör jag och jag har höga mål med mina betyg. Jag menar ifall jag vill läsa vidare senare i mitt liv så ska jag då för tusan ha behörighet till det. Japp så är det .

Nog pratat om skolan.. Idag fick Padde vila och likaså Minola. Jag var för trött och de behövde verkligen en vilodag (eller de busar ju som tusan i hagen, haha!). Den här veckan ska Padde få gå lättare pass då han denna vecka har gått stenhårt. Så nu blir det en "avlastningsvecka" med mycket skritt ute i skogen men även lite på banan.

Denna vecka kanske allt förändras för mig och Padde. När tiden är inne så kommer jag att berätta för er men tills vidare blir detta en hemlighet. fast jag tror redan att många vet.

Slutpratat om detta nu, nu väntar snart sängen på mig. Ska bara läsa ca 100 sidor i min svenska bok. blää.
Godnatt alla underbara bloggläsare, vi hörs mer i morgon (om jag har en tråkig lektion och så vidare) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0