Shopaholic

Jag känner mig faktiskt som en liten shopaholic... haha!
Och bättre är det väl inte att veta att jag ska köpa hur mycket som helst de närmaste månaderna.. men det är bara gutt!

Idag var jag som sagt för första gången inne på cheval och de hade så superfina saker där inne så jag fick spader. Jag provade ut storlek i tretornstövlarna och de satt grymt skönt måste jag säga så det blir ett par sådana för min del (om jag nu inte hinner ändra mig igen). De hade även fått in de nya scapa schabraket dock bara i röd färg men inom de närmsta veckorna ska de ha de andra färgerna med! det var snyggare i verkligheten vill jag då säga! Kan inte bärga mig snart, jag vill ha mitt turkosa scapa nu på direkten, helst igår! Sen kollade jag även på ett par turkosa boots som jag med ska köpa nästa gång vi åker in dit.

Sen som ni vet så beställde jag även en sak idag via internet med. Hoppas de är lika snygga i verkligheten som på bild! Sedan som ni vet så väntar jag ett annat paket med... åh jag älskar att få nya saker! :D

Sedan tog vi oss en tur inne på hööks. Där var det meningen att vi skulle köpa ett tävlingsset till Sara och Teddie. Vi hittade ett gulligt rött schabrak med stjärnor på. Ska ta kort på det i morgon så ni får se! HUR gulligt kommer inte det bli? hihi. Sen hittade jag lite smått och gott som är bra att ha:


Kommentarer
Postat av: donkan

oh, jag bara längtar tills jag får en egen häst! dock måste jag vänta tills jag blir femton -.-

men jaja, nu ska vi iaf hyra! :D

2011-05-21 @ 09:20:54
URL: http://onlydomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0