Svar


carolina om Videoblogg:
men har ni inte typ två shettisar med?? när jag åkt förbi erat hus påväg till bätteropp såg jag dom i en hage hos er
???:)

videoblogga gärna mer!!;D

Svar: Hej Carolina! Visst har du sett rätt, det går två shettisar hos oss också. Den ena är våran shettis "Teddie" och den andra är mammas kompis häst. Vi har bara henne för att hon inte har någon annanstans att vara eller någon att gå med så därför är hon hos oss :)

Jag ska försöka att lägga upp mer videobloggar, måste bara få fingret ur och göra det!
Har ni några speciella önskemål om något jag kan videoblogga om? bara kom med förslag isf!


Här är Frida, mammas kompis shettis och min lillebror Elias :)

Här är Teddie och min lillasyster Sara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0