Svar


Sandra om En liten överraskning:
en häst till varför ska ni ha så många? ni måste vara jätterika

Svar: Hej Sandra. Det är såhär att vi äger "bara" tre egna hästar. Minola, Padde och Teddie är våra egna de andra har vi bara på foder inklusive Dave så det kostar inte lika mycket som att köpa om du är med mig? Det kostar inte något för oss att ha hästarna uppstallade för vi har eget stall. Vi har så många hästar vi behöver. Min lillasyster Ida har en ponny (på foder), Johanna har en ponny (på foder) och jag har Minola och Paddington. Minola fick vi nästan gratis tillbaka. Om jag nu vore så rik (som jag verkligen inte är) så skulle jag väl ha lite mer märkeskläder? Jag skulle inte behöva spara i evigheter för att kunna köpa någonting. Jag skulle haft mer tävlingsset och haft riktiga eliteponnysar. Ja du förstår nog.... jag vill inte förknippas som bortskämd för enligt mig är jag inte det. Eller det beror sig ju helt på vad man relaterar till.

Kommentarer
Postat av: donkan

kan du nt skriva om alla hästar? i ett inlägg? :D

2011-05-12 @ 17:12:47
URL: http://onlydomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0