Svar på frågestunden!

Jag kände att dessa frågor kan ni få ett bättre svar om jag tar det skriftligt. För jag vill visa med bilder och sånt. Hoppas ni inte blir jättesura på mig för det. Här är svaren!

1. vilken är den trevligaste hästen du ridit?

Svar: Den trevligaste hästen jag ridit. humm denna fråga var svår faktiskt då jag ridit så många olika ponnys. Men om jag för tillfället skulle säga den trevligaste så skulle jag säga Paddington!

2. vilken är den minsta hästen du ridit?


Svar: Jag har faktiskt fått hoppa upp på Saras shettis då han en gång vägrade att gå framåt dock så red jag bara ett varv då jag är way too stor!

3. vilken är den största hästen du ridit?

Svar: Det är nog Markoolio som mäter 165 i manken tror jag!

OBS, det är Olivia som rider han på bilden!


4. hur gammal var du när du började rida?

Svar: Jag har nog alltid suttit på hästen om man säger men jag började rida på riktigt när jag var 4-5 år och red då på ridklubben udden på något som kallades ridlekis!

5. red du på ridskola då, lr fick du en egen häst direkt?

Svar: Jag gick på ridskola som sagt var tills jag fyllde 6 år då jag fick Börje.
vad är det högsta du har hoppat med padde?

6. vad är det högsta du har hoppat med Minola?

Svar: Det högsta jag hoppat med Minola är 130 cm!

7. vad är det högsta du har hoppat med padde?

Svar: Jag har hoppat 1,15 med Padde som högst!

8. visst är jag duktig på att skriva frågor, och att kommentera? hahah (a)


Svar: Ja du är allt bra duktig! Du är alltid så himla gullig! :D

9. Vad är det högsta du har hoppat? :D:D:D

din blogg äger!! Puss och kram skumbanan!

<33333


Svar: Det högsta jag har hoppat är 1,30m med Minola! Tack så mycket, vad du är gullig! Puss på dig <3

10. Har du någon gång viljat sälja din häst för att du har varit så arg på den? :)

Svar: Nej alltså inte riktigt så att jag skulle vilja sälja den men Minola har jag varit ganska le på många gånger!

11. Vad hände med "Veckans Ekipage"??:)

Svar: Jadu Mikka... det har jag bara glömt bort! Tack för påminnelsen!

12. Har du tävlat på Nybro Ridklubb någon gång?
Har du någon tävling inplanerad där? (:

Svar: Ja många gånger har jag det! Nej inte för tillfället men jag kommer säkert dit fler gånger! :)
Här är en film från Nybro, dock gick det inte så bra...


13. kan du inte skriva om alla hästar du har haft? inte bara egna, dom du har haft på foder också.. om du haft ngn xD ?

Svar: Jag har faktiskt inte haft någon foderhäst så har inget att skriva om (:

14. Har du egen häst/ponny?
Isf vad heter den? :)

Svar: Tror du är en ny läsare. Jag har två egna ponnys som heter Paddington och Minola! :)

Kommentarer
Postat av: donkan

det där med minola.. hon skulle ju säljas, och var typ fredrikas.. vad hände sen? det skrev du inte i det inlägget om maj.. kan du inte skriva hela den berätellsen? från start (när hon gick till salu, vrf osv) och till punkt (vrf hon nt blev såld, vad som hände blablabla)

JAG DÖR AV NYFIKENHET JU! :( och du vill väl nt att den som kommenterar mest ska dö? hahahah xD jag har en annorlunda humor.. höhöhötötöömdklndjasn dnklrrrmm :)

det MÅSTE vara en lååååååång berätellse :D:D:D:D:D:D

2011-05-20 @ 16:52:16
URL: http://onlydomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0