Åsiktsinlägg

Ibland blir jag bara så frustrerad över att vissa människor tror att deras prestationer sitter i deras märkeskläder. Det jag menar är att om jag skulle komma på tävling med ett ruckel till transport så skulle de flesta människorna tänka att jag inte skulle rida bra - bara för att jag hade en ful transport. Eller om jag inte har de dyraste ridstövlarna eller den dyraste outfiten. Egentligen spelar det ingen roll vad man har på sig eller hur man ser ut för det är väl ändå ryttaren i sig som ska rida och inte kläderna? Ni måste ju ändå erkänna att om ni ser en superfin transport med superfin bil till komma till tävlingsplatsen så skulle ni tro att det var en duktig ryttare? Jag måste faktiskt erkänna att jag ibland tänker så men jag vill inte tycka eller tro så men det är bara en sak som sitter i mitt huvud och jag tror att jag inte är den enda som tänker såhär.

Visst är det kul med märkeskläder och sånt för att piffa upp sig men jag tycker inte om när man skryter om sina dyra produkter och ska visa upp dem för hela världen. Det är ju fortfarande inte märket som ska rida utan ryttaren. Det är samma sak som att säga "åh nej idag har jag inte mitt tur-schabrak". Nehe? men det är väl ändå du som ska rida och inte schabraket? Jag tycker sånt är fånigt faktiskt och ibland gör det mig väldigt irriterad.

Nu säger jag inte att de som har märkeskläder är sånna personer utan det kan förekomma och det är en stor skillnad. Man ska inte dra alla över en kant! Det finns massor med fina vänner där ute på tävlingsplatserna som faktiskt hejar på en fast att man inte känner varandra.

Så det jag ville få ut var : Det är du som ska rida och inte dina produkter!

Kommentarer
Postat av: moa lindström

sv; men gud vad glad jag blir !

han och jag ha funnit varann mycket mer nu och han börja lita på mig jätte mycket !

gud vad roligt, stod han på ridskolan när du tävlade honom? :)

ja han är speciell men otroligt charmig med kapacitet , roligt med er som tävlat och ridit honom som komenterar ! :D



ha det jätte bra / mois :)

2011-05-30 @ 20:11:29
URL: http://legolass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0