Världens bästa läsare, helt klart!

När man loggar in på bloggen ibland så möts man av så gulliga saker. Titta här vad en läsare har skrivit om mig på sin blogg!

Elin - jag följer Elin för att hon är så otroligt duktig, och himla söt.. hon engarerar sig inte bara på hur många antal bloggläsare hon har, utan hon är så.. ohhh svårt att förklara.. hon visar tacksamhet (hehe) och man får svar på allt väldigt fort, haha, bara för att jag tröttnar på alla bloggar när jag nt får svar xD.. iaf, hon har två dundersöta ponnyer, Milona och Padde, med Padde tävlar hon och tränar hoppning! Hennes blogg e bäst, så in o kika vetja!


Du är ju bara allt för gullig Dominika! Du vet verkligen hur man får mig glad. Kramar i massor till dig min fina läsare! :D

Kommentarer
Postat av: donkan

haha, naw! vad kul att du uppskattade det!! :D

2011-05-24 @ 15:17:28
URL: http://onlydomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0