Vem är jag? :)

Nu tänkte jag att ni skulle få lära känna mig Elin lite bättre som person.

Ja vad är jag egentligen för en typ?
De flesta skulle nog säga en pratglad och härlig människa som alltid vill andra väl. På min fritid utöver hästarna så brukar jag mest hänga med min ascoola vän Amandha och lite andra goa människor. Jag är en målmedveten tjej som går in till hundra procent i det jag gör. Jag har spelat innebandy sen jag var tio år men nu till hösten ska jag ta en paus just för att jag ska satsa helhjärtat på Paddington de sista två åren jag har kvar. Jag tycker om att stötta andra och faktiskt så är det många av mina vänner som hör av sig när de har det svårt för att prata med mig. Vissa tycker att jag borde bli en psykolog vilket jag tycker är smickrande då jag verkligen tycker om att hjälpa andra människor som har det svårt. Som ni kanske förstår så blev mitt gymnasieval inte så svårt att välja. Jag går ju omvårdnadsprogrammet på Mönsteråsgymnasiet med hästprofil.

Jag älskar överraskningar och spontana saker för det gör mig mer än glad. Jag uppskattar livet mer nu än vad jag gjorde innan och varje dag tar jag som en utmaning. Min familj har stor betydelse i mitt liv och det har självklart min pojkvän med! Visst ni att vi har snart varit tillsammans i 2 år och 5 månader? haha tiden går undan!

Mina vänner värderar jag högt och jag försöker alltid att visa uppskattning mot dem. Jag skulle nog säga att jag är lite översnäll och det kan ställa till besvär ibland men jag är hellre översnäll än dum. Jag är en rolig person som bara älskar att hitta på busiga saker med mina vänner!

På morgonen är jag en liten jäkel vissa dagar. Denna vecka kan jag tala om att jag ställde klockan på 6 och sen snoozade jag till halv 7 då jag stängde alarmet på mobilen men likt förbaskat somnade jag om och vaknade 10 minuter innan min taxi går. Haha galet!

Bland det bästa som finns så är det kramar, jag är nog väldigt kärleksfull haha. Så om ni ser mig så får ni komma fram och hälsa och kramas massor! ;)

Om ni har något ni undrar över om mig som person så får ni givetvis bara fråga på! :)

Det här är jag Elin Linnea Ljunggren till hundra procent!







Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är du? berätta om dina ponnys :D gärna i svar på tal!!

2011-05-28 @ 15:35:31
Postat av: Michelle

Världens sötaste Elin!! <3<3<3

2011-05-28 @ 21:19:58
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0