B O M B E N ! ! !

Hoppas ni är redo för detta nu då för hääär kommer boooooooooooooomben!

Det är nämnligen såhär att jag ska sluta blogga.....


























... och börja på denna bloggen istället!

Det har verkligen varit kul att driva den här bloggen men nu när jag fick en annan möjlighet så tog jag givetvis den chansen. Nu är det inte längre jag som bloggar ensam utan det är två stycken till. Vi bloggar om helt olika saker inom ridsporten så jag tror att detta kan bli intressant för både er och för mig. Hoppas ni stöttar mig lika mycket där som här för jag kommer att behöva ert stöd. Jag kommer ju fortfarande vara Elin, den Elin som skriver här. Så jag hoppas att ni kommer att flytta med mig dit! :)



Bloggen kommer att finnas kvar men jag kommer inte att vara så aktiv här men kanske att något inlägg kommer då och då.

Kommentarer
Postat av: elin

vad tråkigt att du ska sluta blogga här!

men klart jag kommer följa er :)

2011-09-03 @ 09:57:16
URL: http://elinocoral.blogg.se/
Postat av: linnéa <33

åh va kul :D



och shit vad jag blev rädd där ett ögonblick

2011-09-03 @ 11:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0