28/8-12

Godmorgon! ♥
 
Idag blev det lite stressigt på morgonen för min del eftersom jag "råkade" somna om efter det att klockan ringt. Vaknade upp 20 minuter innan taxin skulle komma, bra Elin, BRA. Så jag hann inte lägga över filmen från tävlingen på datorn och därför får den helt enkelt vänta tills i morgon men utvärdering kommer ni få samt bilder.
 
Direkt efter skolan idag så tar jag bussen till Oskarshamn för lite innebandyträning med grymma laget, ska bli roligt att få träna på ett roligt sätt igen. Hoppas på att kunna hämta ut mina nya innebandyskor som jag lagt undan också! Efter detta så hämtar pappa mig där, sen måste Paddington få röra på sig idag så han inte blir likstel.
 
Hoppas ni får en bra tisdag grymma ni! :)
 
 
Ni hittar mig även här, för er som vill börja följa mig ännu mer!
 
Instagram = ljunggrenelin
Facebooksidan = http://www.facebook.com/pages/elinlinnealjunggrenbloggse/252880521394131
Bloglovin = http://www.bloglovin.com/sv/blog/2350944/elinlinnealjunggren/follow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0