Are you ready?

Kan medblandade känslor säga att i morgon är min sista arbetsdag för sommaren eller nja... nästan iaf. Har fått mer pass och kommer säkerligen få mer kväll/helgspass nu framöver samtidigt som skolan drar igång men well, well. Är otroligt stolt över mig själv att jag valt att jobba så pass mycket som jag verkligen har gjort. Att jag har ställt upp så mycket som jag faktiskt har gjort, stått upp för mig själv när det kommit till såna lägen, tagit mig upp klockan 6 på morgonen och jobbat järnet hela sommaren. Kom fram till att jag bara varit ledig 9-10 dagar från den första Juli, det ÄR mycket men desto mer klirrar det i kassan OCH mer erfarenhet! 
 
Nu skriver jag det här inlägget från min dator, DATOR? Jag känner mig som en riktig nybörjare igen måste jag säga för det känns så oerhört konstigt att knappa in bokstäver här istället för på iphonen som jag är van vid nu men samtidigt känns det bra.
 
För nu när jag varit borta en längre tid från bloggen så inser jag mer och mer hur mycket jag faktiskt har saknat det!
 
Har saknat att dela med mig av mina tankar, skriva långa och genomtänkta texter rakt från hjärtat. Saknat att dela med mig av allt som har med hästarna att göra. Saknat att chatta med er söta människor. Saknat att få just den där kommentaren som sätter guldkant på vardagen. Saknat ALLT som har med bloggen att göra!
 
Så nu får ni spänna fast säkerhetsbältena gott folk, för på måndag drar jag igång igen - mer taggad än någonsin!
 
Ett inlägg kommer att komma som ska handla om mitt arbete, vad jag anser om det och hur det är att jobba med äldre människor. Tro mig, jag har fått se både det ena och det andra den här sommaren samt fått tusen stycken tankeställare. Jag vet att några där ute vill höra hur det är att jobba med sånt här, därför kommer ett genomtänkt inlägg inom en snar framtid, hope you will like it!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0