Bonnie Tyler ♥

För längelänge sedan lyssnade jag på den här underbara artisten, kunde nöta hennes låtar från morgon till kväll och äntligen har jag hittat alla de bästa låtarna med henne igen som numera spelas om och om igen i min iphone. Detta är låtar som jag hur lätt som helst kan relatera till mitt liv och mina erfarenheter, det är just det som gör de så ofantligt bra. En låt som går runt i hjärnan på mig dygnet runt är den oslagbara låten "Save up all your tears", det finns inte i ord hur mycket jag bokstavligt älskar den låten. Hennes kaxiga/hesa röst och sedan den där suveräna texten på det, så sjukt jäkla bra helt enkelt, blir inte bättre än såhär!

 
"You say that you can do it without me
Go ahead and try to live without me

Baby save up all your tears, you might need them some day
When the tears start to fall, I´ll be walking away
When you cry in the night for the love that you need
Baby save up your tears cause you will be crying over me"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0