Den här rundan alltså, glädjetårar

Åhhh tittade igenom min youtubekanal med "gamla" filmer i. Hittade då den här mitt i smeten och fick direkt tårar i ögonen, shit vilka känslor som kom tillbaka och vilken enorm glädje den här rundan sprider. Första gången Padde och jag noll-nollade LB, utan några som helst problem. Han var bara så galet fin och jag gjorde inget som helst misstag, för en gångs skull. Ni ser ju bara hur glad jag blir när vi går i mål med den där efterlängtade 0:an i protokollet, glädje&lycka, glädje&lycka
 
 
Såhär kunde det se ut när jag kom ut från banan:

Yes, det är en obeskrivligt lycklig Elin på bilden över med många glädjetårar i ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0