Fredag! ♥

Godmorgon eftermiddag på er allesammans! Vad många ni börjar bli som kikar in här såg jag nyss, kulkul!
Skrev ett inlägg igårkväll från telefonen som tyvärr inte kunde publiceras hur mycket jag än försökte då det dumma internet bara la av och vägrade ladda, suck! Är det inte det ena så är det de andra, right?
 
Idag har jag tagit det lugnt med mamma, spelat lite tillsammans innan hon åkte till jobbet. Tog även en sväng förbi veterinären med Paddington för att han skulle vaccineras idag = ingen ridning today. Så idag blir en otroligt lugn dag, jag måste ju också få ha lite sommarlov nu innan skolan drar igång på måndag eftersom jag inte haft någon semester på hela sommaren. Mitt sista sommarlov anyway sen börjar allvaret.
 
Såklart ska Toi bli riden men har faktiskt inte bestämt vad vi ska hitta på idag... träna förflyttning av skänkel på banan? Rida ut i skogen och backträna? I don´t know än men vi får helt enkelt se vad vi hittar på. Är hemma själv (för en gångs skull!!) så ska passa på att njuta i min ensamhet tillsammans med musiken tills ikväll, mysigt!
 
Lovar att inte ligga på latsidan på bloggen idag iaf! Något speciellt ni vill se/läsa här på bloggen idag?
 
 

Kommentarer
Postat av: Dominika

Hade vatt kul att läsa lite om Milona och Milton, hur det går med dom och sådär :D

Svar: Givetvis kommer inlägg om dem! :)
Elin Ljunggren

2012-08-17 @ 17:05:09
URL: http://domiw.blogg.se
Postat av: Linn

Hej:) kanske vilka tävlingar du och padde vill/ska åka på?
Eller ett inlägg om ditt mål på honom nu, om du planerat att gå upp någon klass eller ner?
Vad är målet för nästa tävling? Vad är målet med din nya häst? Kortsiktig och långsiktig?:) hoppas jag gav dig lite inspiration.

Svar: Ska fixa ett inlägg om detta nu på stört, tack för de bra tipsen! :) Kram
Elin Ljunggren

2012-08-17 @ 18:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0